Voting

Wednesday, October 5, 2011

Waktu Mengandung

assalamualikum..walaupun sudah 5 bulan bersalin ...tapi x salah rasenya nak cite pasal mengandungkan...masa lekat mengandung pose tahun lepas...lebih kurang jer sama cam amirul hari tu....berkat bulan puase lah tu...hee...hee...alhamdulillah mengandung kali nie aku x derlah alahan yg teruk...cuma pening2 n moning sicknes jer...biassenya aku nie alahan yg teruk...asal masuk makan jer muntah tapi kali nie alhamdulillah....permulaaan mengandung berat aku 60 kg...hinggalah aku bersalin 72 kg....wahduh2...berat betul tu....apa2 pun tgk jerlah gambar masa mengandung....he..hee.hee..
**ini muka yg sembab ms mengandung

**perut tak berapa nampak yer sebb duduk...
**tu yg pakai baju warna putih merah bunga kecik tu lah saya...membawa perut..ms ni tgh tunggu hari
**ini baru lag nie dalam 6 bulan rasenye...muka blarrr..**sekali tgh mmg x caye...dlm 2 minggu sblm bersalin..kaki sembab

No comments:

Post a Comment