Voting

Wednesday, June 22, 2011

Bulan 4 - Wedding Noor Razidah

SELAMAT PENGANTIN BARU buat adik ipar aku NOOR RAZIDAH bersama suaminyaSUFIAN..Aku nie x abis2 ngan kenduri kahwin....lagi lah aku x larat mana x nye..aku tgh tunggu hari nak bersalin tapi aku dapat juga menjayakan kenduri adik bongsu suami ku ini....adik beradik suami aku nie sorang jer perempuan jd buat kenduri pun agak meriah lah sikit...jd ipar2 nie lah yang bertungkus lumus menjayakannye dari lauk2 kenduri n lauk pengantin n pelamin hingglah abis kenduri..memang meriahlah kendurinya anak bongsu kan perempuan sorang pulak tu....tetamu yg datang pun ramai..sedara mara rat2 semuanya datang... alhamdulillah kat mak mentuaku...selamat sudah...sooo layaaaaaannnnnnnnnn....

**acara akad nikah di rumah


**Acara membatalkan air sembahyang (org kata)



** inilah mak mentua ku..

**sepanjang majlis akad nikah pd 08.04.2011


**Majlis perkahwinan NOOR n PIAN...090411

**persandingan bertemakan merah

**cantik....sepadan...

**sesi santapan pengantin...makan jgn x makan

**adik beradik suami aku...sorg x ade keje kat luar negara...

**Inilah keluarga besar Abd Ghani & Che Khamsiah

**berbaju kot n gaun putih

**potong kek..

**bersama flower girl yang comel2 nie...

SELAMAT PENGANTIN BARU
NOOR RAZIDAH DAN SUFIAN
090411

No comments:

Post a Comment