Voting

Wednesday, June 22, 2011

TAHUN 2011 MY FAMILY


ASSALAMUALIKUM..lama betul aku x menjenguk blog aku ni..sudah 1 tahun aku tinggal...bukan apa...banyak alasan yang akan aku beri cthnye...alahan mengandung, x ada masa, x suka menulis panjang, x ade idea apa lagi yer....yg pastinye ade penyakit M lah....hee...heee apa2 pun untuk tahun 2011 nie perjalanan kehidupan aku agak padat...mana x nya...bermula bulan 1 Amirul dah masuk tahun 1 berrsekolah di sk cenderawasih sama tempat keje akulah...bulan 2 adik aku kahwin, lepas tu bulan 4 adik ipar pulak kahwin, lepas tu aku pulak beranak....heee...hee cam2 lah...27.6.2011 aku nak masuk keje dah....lagilah sibuk ngan baby lagi...apa2 pun aku tabah n mengharunginya dengan tenang....sekarang nie my hubby mula berniaga pasar karat (uptown ) kat taman kerang...apa2 pun korang layanaaaaaaaaaaaaa jerlah....






No comments:

Post a Comment