Voting

Monday, December 12, 2011

RAYA POSE 2011

ASSALAMUALAIKUM...berjumpa semula kita di blog ini...sekarang nie aku nak cerita pasal rase tahun 2011..pada pagi raye aku beraya di rumah mak mentua di Kg Peramu Kuantan ...tema untk raya kami sekeluarga bagi tahun ini adalah Merah....

**Family ku....bertemakan merah..

**Qistina & Qisya


**Abahnye Amirul, Qistina,Qisya

**Inilah keluarga besar suami aku di Kg Peramu Kuantan

Selepas solat raya kitaorg pun bergerak balik ke rumah mak aku di Kota Gelanggi 1 Jerantut...raya ke dua kami sekeluarga bertahlih di tanah perkuburan sg tekam di mana bersemadinya arwah tokki aku.. lepas tu beraya ke rumah tok tiri n umah sedara2 yg terdekat...n bergerak beraya di umah maklong aku kat jengka 10...


**inilah umah tok tiri aku..di felda sg tekam utara

**makan jgn x makan..sup, lontong ketupat..yummy..

**Amirul yg tgh minum air oren

**Ini sepupu2 aku...sebelah sana my hubby

**Qistina bersama mak teh yati n Qisya

Raye ke tiga en suami ajak balik dh sebab ayah dia ajak balik Terengganu pulak beraya lah katakan...seharian duk dalam kereta sakit pinggang rasenya..mana x nye perjalanan dalam 8 jam lebih sbb dari jerantutlah....adik beradik abg yg lain dr kuantan jd x lah lama sgt...pulak tu Terengganu kat Besut nak masuk Kelantan dah...lepas tu patah balik Terengganu sbb nak tido umah mak sedara yg kat Seberang Takir...umah Long Jara aka Akak ayah...esoknye pagi2 lagi anak sedare n ank2 aku gie mandi pantai..pantai belakang umah jer...siap bersarapan kitorg gie beraya umah adik ayah kat2 sini jugak n terus naik bot penambang untuk gie Pasar Payang...

**Qistina

**Atikah, Alya, Qistina


**naik bot ker Qisya..n Moksu n En suami

**menaiki bot penambang untuk ke bandar Terengganu RM 1.00 dewasa, RM0.50 Kanak2

No comments:

Post a Comment