Voting

Friday, January 22, 2010

Bertukarnya Cikgu Berpengalaman

Buka persekolahan baru aku pun dapat anak murid barulah dalam masa 3 minggu nie 6 orang sudah mendaftar ke kelas aku iaitu kelas pra pendidikan khas..3 lelaki 3 perempuan..2 orang berumur 5 tahun n 4 orang 6 tahun...jadi tahun depan yg 5 tahun akan berjumpa lagi...manakala murid yang tahun lepas sudah masuk ke kelas pendidkan khas...sebelah kelas aku jer..minggu pertama agak sibuklah sebab nak suaikan murid ngan kita..

Lari tajuk lah pulak yer....cikgu ni dah lama kat pend.khas cenderawasih. banyak dah dia buat utk naikkan nama sk cenderawasih...sedihnyelah dia tak der...tima kasih kak Zam sbb banyak bantu aku dalam menjalankan tugasan harian sebagi PPM kat sekolah nie...Banyak cover kitorang PPM nie...Kak Zam lah orang yang memahami masalah kitorang PPM nie....tima kasih banyak....aku harap semoga kak Zam gembira di Sek baru...SK Sg TALAM jer...he...heee...harap dapat berkerja lagi ngan kak Zam nanti...tunggu..


** Yang tengah tu adalah Kak Zam (Zamzuraiza)


**Gambar nie kat Putrajaya ....lawatan ngan murid-murid


**Yang tepi tu adalah Fida (bj puple) skg tgh sarat mengandung


**Inilah warga Pendidik Pend Khas and PPM SK Cenderawasih..20 org semuanya 8 org tak ada dalam gambar


**Murid-murid Pend.Khas SKC...semasa lawatan ke Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment