Voting

Wednesday, October 28, 2009

Selamat Pengantin Baru

Selamat pengantin baru buat adikku n adik iparku...tamizi n aisyah.....semoga hidup bahagia n kekal hingga akhir hayat..selesailah majlis perkahwinan adik aku yang berlangsung pada 17.10 umah perempuan....majlis sambut menantu kat umah mak aku pada 24.10 br nie...meriahlah jugak dengan sedara mara yang datang....org blok aku dan blok syarikat yang menolong terima kasih berbanyak...kepada mak aku yang paling sibuk banyakkan berehat....aku banyak buat decoration hantaran n bilik tido..itu jer yang aku pandai..makanan pengantin makteh aku yg buat....aku just tolong mana2 yg patut...nie gambar2 sekitar majlis kenduri kahwin adik aku.....tapi jgn jelous....

**nilah gambar pengantinnye...bertemakan warna biru..aku n family pun pakailah baju warna biru yang sedondon ...tapi 1 jer jangan jelouss...aku ambik gambar ngan Yuna....he..he..





***hantaran nie...aku buat sendiri sambil meniru yang ade kat kedai...aku tambah2 sikitlah mana2 yang patut.bagi dia lawa n mengikut peredaran zaman..kek pulak aku tempah ngan k.zura...lawatlah blog dia www.zura1827.blogspot.com...boleh tempah kek...macam2 ade...



***MAJLIS SAMBUT MENANTU YANG DIADAKAN DIRUMAH FAMILY AKU....BERTEMAKAN WARNA HIJAU




**nilah bilik pengantin yang direka oleh aku n suami....cam ner boleh jadi wedding planner tak....angkat bakul sendiri lah yer...tak der orang nak puji...puji diri sendiri lah...ni bilik pengantin kat umah mak aku majlis menyambut menantu.



**sibuk en Rahman merangkap suami aku... memegang kepala lembu pada hari kenduri tu....buat sup pun sodap....






***gotong-royong org2 syarikat blok yang menghadiri majlis kenduri rumah mak aku nie....suasana cam nie kat bandar dah tak ada sangat...kampung ade lagilah kan..

No comments:

Post a Comment